eIRAN news

PRMrich - Newspaper from Iran -

Published in Iran - First steps in eDominacy - 09 Jun 2024 16:07 - 5

ما سکه را در بازی جاسازی میکنیم تا خریدهای درون بازی را کنترل کنیم و بازیکن های جدید بتوانند پک های کوچک را که میتواند به پیشرفتشان در بازی کمک کند، خریداری کنند.


https://www.edominacy.com/public/game/items/coin.png

پول سکه ای:

سکه یک پول بین المللی داخل بازی هست که به بازیکنان این امکان را میدهد که آیتم های مخصوص و پک ها را خریداری کنند. 
بازار سکه:
برای تسهیل تبادل سکه،بازار سکه رو ایجاد کردیم. بازاری که بازیکنان میتوانند خرید و فروش سکه را با ارز کشور خودشان انجام بدهند.این بازار مرکزی برای فعالیت های اقتصادی هست.
توجه:بازیکنی که پیشنهادی را در بازار سکه قرار میدهد، بصورت ناشناس خواهد بود و بازیکنان دیگر نمیتوانند ببینند که چه کسی پیشنهاد را در بازار قرار داده.
ویژگی مخصوص بازار سکه:
بازار سکه برای تمامی بازیکنان قابل دسترس هست تا شرایط برابری را برای همه ایجاد کند. برای حفظ بهتر برابری و جلوگیری از دستکاری و ایجاد قدرت انحصار، هر بازیکن نمیتواند در هر روز، بیش از 50 سکه خریداری کند.
هر تراکنشی در بازار سکه شامل 5% مالیات میباشد که به صورت اتوماتیک کسر میشود.


https://www.edominacy.com/public/w/store2.png

بازار سکه یک عنصر پویا را به اقتصاد بازی معرفی می کند که قیمت ها بر اساس عرضه و تقاضا در نوسان است. بازیکنان می توانند از روندهای بازار و فرصت های استراتژیک برای به حداکثر رساندن سود خود استفاده کنند. با خرید و فروش سکه، بازیکنان کنترل بیشتری بر منابع خود در درون بازی به دست می آورند.برای بازیکنان کوچک یک فرصت خوبی هست که سکه ها را در زمان مناسب بخرند و بعدا با آن سکه ها، پک خریداری کنند.پک ها دارای زمان انتظار برای خرید دوباره هستند که توسط ادمین بازی مدیریت میشود و قابل سوء استفاده از طرف بازیکنان نیست.

https://www.edominacy.com/public/w/gift2.png

هدیه دادن به بازیکنان نیز با این بازار تغییر کرده و قادر به هدیه کردن پک به دیگران نیستید.از این به بعد شما به دوستان خود سکه هدیه میدهید تا خودشان با آن سکه ها، پک خریداری کنند.

Rookie Pack

https://www.edominacy.com/public/game/items/rookiepack.png

همانطور که گفتیم، Rookie Pack برای بازیکنان زیر سطح 300 ایجاد شده است. این پک باعث افزایش سرعت پیشرفت شما خواهد و شانس شما در به دست آوردن جوایز بهتر را بیشتر خواهد کرد.قیمت این پک 5.9 یورو هست و دارای زمان انتظار 7 روزه هست تا دوباره قابل خرید باشد.این پک حاوی موارد زیر به مدت 7 روز می باشد:
- تجربه نظامی کسب شده را x3 میکند.
-معدن طلا که هر روز 5 طلا به بازیکن میدهد.
-شانس دریافت جوایز (فقط آیتم های موقت) که از ماموریت های روزانه به دست می آید را بیشتر میکند.
این پک نیز مانند Power Pack و Gold Pack باید از صفحه ساختمان های پیشرفته فعال شود.
https://www.edominacy.com/public/w/rookiePack.png

اگر در حین زمانی که این پک را فعال کرده اید، سطح شما بالای 300 برسد، امتیاز کسب تجربه x3 را از دست خواهید داد ولی سایر امکانات پک باقی خواهد ماند.




Support

SinaSinaSinaBardiaSir barbod

Comments (5)

o7
عالی مرسی
Good job o7
Good article o7
Man subet kardam mano sub kon